Grafika komputerowa
Szkolenie z programu CorelDRAW
Szkolenie z programu CorelDRAW trwa 1 lub 2 dni szkoleniowe – zależy od zakresu ćwiczeń. Jeżeli uczestnicy chcą poznać tylko narzędzia programu to wystarczy 1 dzień, jeżeli mają też być tworzone własne projekty, wtedy jest potrzebny drugi dzień szkoleniowy.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat i roczne wsparcie poszkoleniowe (możliwość wysyłania zapytań związanych z tematyką szkolenia na podanego podczas kursu maila).
Uczestnicy otrzymują materiały w formie elektronicznej – pliki z zadaniami, na których ćwiczymy.
Program Corel to chyba najczęściej używane oprogramowanie do tworzenia grafiki wektorowej w branży reklamowej i nie tylko. Oprócz standardowych zagadnień związanych z obsługą programu na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć gotowe projekty graficzne i przede wszystkim jak w praktyce przygotować je aż do momentu wysłania do druku.
Tematyka zajęć
- podstawy rysunku wektorowego,
- interfejs programu,
- rysowanie obiektów,
- wypełnienia i kontury,
- transformacje,
- praca z tekstem,
- wyrównanie i rozkład,
- narzędzia kształtowania,
- krzywe Béziera,
- efekty specjalne.
Szkolenie z programu Photoshop
Szkolenie z programu Photoshop trwa 1 lub 2 dni szkoleniowe – zależy od zakresu ćwiczeń. Jeżeli uczestnicy chcą poznać tylko narzędzia programu to wystarczy 1 dzień, jeżeli mają też być tworzone własne projekty, wtedy jest potrzebny drugi dzień szkoleniowy.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat i roczne wsparcie poszkoleniowe (możliwość wysyłania zapytań związanych z tematyką szkolenia na podanego podczas kursu maila).
Uczestnicy otrzymują materiały w formie elektronicznej – pliki z zadaniami, na których ćwiczymy.
Photoshop firmy Adobe to program głównie do grafiki rastrowej, chociaż jest też w nim możliwość wstawiania grafiki wektorowej oraz tworzenia animacji. Narzędzie z mnóstwem opcji potrafiącymi zrobić z grafiką rastrową praktycznie wszystko teraz już wzbogacone o sztuczną inteligencję. Oprócz standardowych zagadnień związanych z obsługą programu na szkoleniu dowiesz się jak w praktyce przygotowuje się materiały do sieci, a jak do druku oraz jak zrobić dobry fotomontaż.
Tematyka zajęć
- podstawy rysunku rastrowego,
- interfejs programu,
- praca z kolorem,
- warstwy,
- praca z tekstem,
- tryby mieszania warstw,
- maski,
- filtry,
- animacje,
- automatyzacja pracy.